Σάββατο 5 Μαΐου 2012
ΜΑΘΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αναρτήθηκε από
ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Οι μαθητές του 3ου γυμνασίου Γλυφάδας επισκέφτηκαν την Τρίτη 24 Απριλίου, για δεύτερη φορά, το εργαστήρι έκδοσης της εφημερίδας της ένωσης και συνομίλησαν με τον έμπειρο δημοσιογράφο Κώστα Γεράκη.
Μόλις φτάσανε τα παιδιά ένιωσαν χαρά και περιέργεια για αυτά που θα τους έλεγε ο δημοσιογράφος. Οι μαθητές καθίσαν στο γραφείο του έτσι ώστε να αρχίσει η πολύ σημαντική συζήτηση τους .
Στην πρώτη επικοινωνία τους μίλησε για την δημοσιογραφία και τα μυστικά της, τους είπε τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να παίρνουν τα παιδιά τις συνεντεύξεις και τις δεύτερες ερωτήσεις κλειδιά που θα τους χρειαστούν. Παράλληλα τους έλυσε τις απορίες σε σχέση με αυτό τον τομέα.
Σήμερα μελέτησε τις ερωτήσεις που οι μαθητές είχαν ετοιμάσει για μια συνέντευξη που πρόκειται να πάρουν. Όταν τις είδε τους συνεχάρη για τις εύστοχες ερωτήσεις που ετοίμασαν που τις χαρακτήρισε επαγγελματικού επιπέδου. Επιτυχημένη ήταν και η διαδικασία ομαδοποίησης των ερωτήσεων που την επιμελήθηκαν τα παιδιά.
Ολοκληρώνοντας έδωσε χρήσιμες συμβουλές που σχετίζονται με τις λεπτομέρειες που καθορίζουν την επιτυχημένη συνέντευξη, όπως είναι η σειρά των ερωτήσεων.
Η δημοσιογραφική ομάδα απέκτησε νέες γνώσεις και δημοσιογραφικές εμπειρίες. Είναι έτοιμη να πάρει την πρώτη της συνέντευξη...
ΜΑΡΙΑ-ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλια:
Συναγωνίζεστε τα site των μεγάλων ιδιωτικών σχολείων. Η διαφορά είναι ότι εκεί τα κείμενα τα γράφουν μαθητές λυκείου σπάνια Γυμνασίου και σχεδόν πάντα με την καθοδήγηση καθηγητή για να είναι άρτια. Στα κείμενα υπερέχετε γιατί υπάρχουν πολλά μαθητών και φαίνεται η αυθόρμητη γραφή τους και το προσωπικό ύφος τους. Υστερείτε στην εμφάνιση γιατί είστε πιο απλοί, αλλά σε ιδέες σκίζετε.
Παρακολουθώντας τις δημοσιεύσεις τα εκπαιδεύετε τα παιδιά και μάλιστα επιτυχημένα στην δημοσιογραφική γραφή.
Να ευχηθώ να μην ασχοληθούν οι ανώτεροι μαζί σας και σας σιωπήσουν. Τις προοδευτικές πρωτοβουλίες τις απεχθάνονται γιατί υπερέχουν της μετριότητας.
Δημοσίευση σχολίου