Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ(2)

ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ

Πρωινό και ξύπνημα

Το άλλο πρωί οι πιο τυπικοί ξύπνησαν κατά τις 08.30 ενώ άλλοι ύστερα από πολλά τηλεφωνήματα και επίμονα χτυπήματα στις πόρτες των δωματίων ξύπνησαν λίγο αργότερα. Όσοι πρόλαβαν κατέβηκαν κάτω σε μία αίθουσα του ξενοδοχείου δίπλα στην πισίνα, όπου ένας τεράστιος μπουφές με κάθε είδους "νοστιμιές" τους περίμενε. Πήραμε δυνάμεις τρώγοντας πρωινό, διότι θα ακολουθούσε μια κουραστική μέρα.

Περιήγηση στο Πήλιο

Ετοιμαστήκαμε και μπήκαμε στο πούλμαν το οποίο πάντα μας περίμενε υπομονετικά. Σήμερα θα κάναμε μια περιήγηση στις ομορφιές του Πηλίου. Καθώς η κα Μήτσιου μας έδινε κάποιες βασικές πληροφορίες για το Βόλο και τη ζωή εκεί, απολαμβάναμε την υπέροχη θέα, ενώ κάποιους μας νίκησε η κούραση κι έτσι αποκοιμήθηκαμε... Κατά τη διάρκεια της διαδρομής είδαμε την κατοικία της Σοφίας Βέμπο, μιας σπουδαίας τραγουδίστριας η οποία εμψύχωνε τους αγωνιστές του Έπους του '40.

Η διαδρομή ήταν μεγάλη, αλλά άξιζε τον κόπο. Αφού περάσαμε από διάφορα χωριουδάκια του Πηλίου, κατεβήκαμε σε έναν μαγευτικό τόπο. 'Ενα μέρος γαλήνιο, καταπράσινο, γεμάτο τρεχούμενα νερά! Πολλά παιδιά έμειναν έκπληκτα με τη φύση που είδαν και δεν χόρταιναν τις φωτογραφίες. Τέτοια μέρη μόνο στις τηλεοράσεις είχαν δει ή στα ονειρά τους. Η ζωή στην Αθήνα δεν δίνει πολλές ευκαιρίες για ταξιδάκια και τα παιδιά δεν έχασαν την ευκαιρία να περπατήσουν στο καταπράσινο δάσος και να δροσιστούν με το παγωμένο νεράκι που έρρεε άφθονο από τις κορυφές του βουνού. Όλοι έιχαμε ξεχάσει την κούραση μας και τα πνευμόνια μας έιχαν γεμίσει καθαρό οξυγόνο. Έξω από το δασάκι υπήρχε μια παραδοσιακή πλατεία όπου χαλαρώσαμε πίνοντας κάποια αναψυκτικά ή milk shake!!!

I love Makrinitsa...

Η επόμενη στάση ήταν στη Μακρυνίτσα. Το μέρος ήταν εξίσου όμορφο και καταπράσινο, σε μεγάλο υψόμετρο. Εντύπωση μου έκανε ο γκρεμός. Στη Μακρυνίτσα υπήρχαν δύο - τρία τουριστικά μαγαζάκια από όπου ψωνίσαμε souvenirs για τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

Φαγητό στον "Μπάμπη"

Το προγραμμά μας περιελάμβανε μεσημεριανό σε μία παραδοσιακή ταβερνούλα, στον "Μπάμπη". Τα περισσότερα παιδιά δεν ήταν πεινασμένα και προτίμησαν να κάτσουν έξω, να πανε ένα περίπατο ή ακόμα και να παίξουν. Όσοι μπήκανε στην ταβέρνα γευτήκαμε πεντανόστιμα πιάτα και κουβεντιάσανε με τους φίλους τους. Βγαίνοντας έξω αντικρίσανε προς μεγάλη τους έκπληξη τους συμμαθητές τους να παίζουν μαντηλάκι!

Μεσημεράκι στο λιμανάκι

Η ώρα ήταν περίπου 3 το μεσημέρι κι έτσι δεν μας επέτρεψαν να πάμε στο ξενοδοχείο, λόγω ώρας κοινής ησυχίας. Έτσι αποφασίστηκε να περάσουμε το μεσημέρι στο λιμάνι του Βόλου. Η εικόνα ήταν λίγο απογοητευτική αφού "σερνόμασταν" από την κούραση.... Χαλαρώσαμε όμως μπροστά στη θάλασσα τρώγοντας παγωτό. Άλλοι προτίμησαν στη θάλασσα τρώγοντας παγωτό. Άλλοι προτίμησαν να πάνε για shopping...

Γυρνώντας στο "Valis Hotel"

Το απογευματάκι επιστρέψαμε στο ένα και μοναδικό ξενοδοχείο μας.......Ξεκουραστήκαμε, κάναμε επισκέψεις στα δωμάτια των συμμαθητών μας, βόλτες στο ξενοδοχείο και στη συνέχεια δειπνήσαμε. Η ώρα της ετοιμασίας για τη βραδυνή έξοδο είχε φτάσει. Τα κορίτσια ξεκίνησαν να ετοιμάζονται από νωρίς και μεταμορφώθηκαν σε "πριγκίπισσες". Φόρεσαν ότι καλύτερο είχαν όπως άλλωστε και τα αγόρια!

Για να μπεις μες στο club κάνε ΝΤΟΥ!!!

Το πρωί μας είχε γίνει η εξής ερώτηση:

"Τι θέλετε να κάνετε το βράδυ; " και όλοι με μια φωνή είπαμε "Να πάμε σε club".

Και έτσι δεν μας χάλασαν το χατίρι. Πήγαμε σε ένα τεράστιο club μέσα στο βόλο και διασκεδάσαμε με την ψυχή μας. Ξεφαντώσαμε στους τρελούς ρυθμούς της μουσικής. Όχι μόνο εμείς αλλά και οι καθηγητές μας, οι οποίοι στην τριήμερη μας έδειξαν τον άλλο τους εαυτό. Το club ήταν τέλειο, αν και είχε υπερβολικό κόσμο!

Σαββάτο βράδυ

Το κέφι μας ήταν απερίγραπτο και όταν γυρίσαμε στο ξενοδοχείο ήταν αδύνατο να κοιμηθούμε αν και η ώρα ήταν περασμένη. Το πάρτυ συνεχίστηκε και μετά το club. Σε κάθε δωμάτιο διασκεδάσαμε ο καθένας με το δικό του τρόπο...