Πέμπτη, 19 Αυγούστου 2010

ΧΑΡΜΟΛΥΠΗ



"Ο ΑΧΡΕΙΑΣΤΟΣ"

Η διαφήμιση του τελετάρχη του τελευταίου ταξιδιού μας δεν συμβαδίζει απόλυτα με την τραγικότητα , την θλίψη, που συνοδεύει αυτό το γεγονός.
Κατάσταση ευθυμίας προκαλεί η επωνυμία της επιχείρησης και το επώνυμο του επιχειρηματία.
Η χαρμολύπη του γεγονότος , σύμφωνα  με την ορθόδοξη παράδοση, βρίσκει στη Βόνιτσα την σύγχρονη εκδοχή της...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

hahahahahahahah..!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

hahaha

Δημοσίευση σχολίου