Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ



ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ

            Είναι από τις πρώτες μέρες στο Γυμνάσιο και η αλήθεια είναι ότι ακόμη είμαι πολύ αγχωμένη. Τα πράγματα εδώ είναι πολύ πιο διαφορετικά από το Δημοτικό. Τα παιδιά, οι δάσκαλοι ή μάλλον τώρα πια οι καθηγητές είναι πιο σοβαροί και πιο .. «μεγάλοι».
            Τα συναισθήματά μου είναι ανάμεικτα. Από τις διακοπές ανυπομονούσα ν’ αρχίσει το σχολείο. Αυτές λοιπόν τις πρώτες μέρες ένιωθα χαρά, αφού θα πήγαινα στο σχολείο και από την πρώτη κιόλας στιγμή θα άνοιγα τα βιβλία, όχι μόνο για να τα διαβάσω, αλλά και να νιώσω τη μυρωδιά τους. Ήθελα να νιώσω τη μυρωδιά του σχολείου, που μου είχε λείψει τόσο καιρό. Από την άλλη μεριά ένιωθα και λίγο λύπη, γιατί σταμάτησαν οι διακοπές και η ξεγνοιασιά, αφού αυτά τα δύο πάνε μαζί.
            Αυτές είναι οι πρώτες μου ημέρες στο Γυμνάσιο! Μπορεί κάθε χρόνο στις αρχές να διαμαρτύρομαι, αλλά αυτή τη «σχολική μυρωδιά» δεν θα την άλλαζα με τίποτα.
Χρονοπούλου Άννα-Μαρία


            Φέτος έχω μεγαλώσει κι έχω πάει στο 3ο Γυμνάσιο της Γλυφάδας. Τα συναισθήματά μου είναι μπερδεμένα για την αλλαγή αυτή. Πρώτα απ’ όλα νιώθω λύπη, επειδή άφησα το παλιό μου σχολείο και έχασα κάποιους σημαντικούς για εμένα φίλους. Λυπάμαι και επειδή έχασα την αγαπημένη μου δασκάλα. Επίσης τις πρώτες μέρες ένιωθα άγχος γιατί το Γυμνάσιο ήταν και είναι μια νέα εμπειρία για εμένα.
            Από την άλλη πλευρά, χαίρομαι επειδή εδώ θα κάνω κι άλλους φίλους, θα μάθω καινούρια πράγματα για τη γλώσσα που μιλάω, για το πώς να συμπεριφέρομαι στη ζωή μου και πως να αντιμετωπίζω τα προβλήματά μου στις δύσκολες καταστάσεις.
            Τέλος αισθάνομαι θυμωμένος, γιατί ο κάθε καθηγητής μας βάζει το δικό του μάθημα και δεν σκέφτεται ότι έχουμε πολλά...
Παναγιώτης Σκλάβαινας

            Άρχισε το Γυμνάσιο, κάτι καινούριο για όλα τα παιδιά του Δημοτικού. Εγώ σαν «Ανδρέας Χασιώτης» έχω μια καλή εντύπωση για το 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας και γενικά για το Γυμνάσιο.      
            Στην αρχή περίμενα να είναι πολύ δύσκολο: διαγωνίσματα, Αρχαία Ελληνικά και πολλά δύσκολα μαθήματα... Αυτό το άκουγα από πολλά παιδιά. Άλλοι λέγανε ότι είναι εύκολο και το περάσανε «σαν περίπατο». Πιστεύω ότι δεν αρκεί ένα καλό σχολείο ή ένας καλός καθηγητής αλλά θέλει και προσπάθεια απ’ τον μαθητή, διότι, αν δεν προσπαθήσεις δεν θα τα βγάλεις εύκολα πέρα. Αυτό το πράγμα έμαθα από την πρώτη φορά που μπήκα σε οποιοδήποτε σχολικό χώρο.
            Νιώθω πολύ ευχαριστημένος με το σχολείο. Η απόδοσή μου είναι θέμα του εαυτού μου και ξέρω ότι μπορώ να είμαι πολύ καλύτερος απ’ ό,τι τώρα. Ο σχολικός χώρος που είμαι καθημερινά μ’ έχει εντυπωσιάσει πολύ. Πιστεύω ότι θα περάσω πολύ ωραία με τους φίλους μου!
Ανδρέας Χασιώτης
ΣΣ.  Τα συναισθήματα και και οι σκέψεις των μαθητών για τις πρώτες τους μέρες στο γυμνάσιο που παρουσιάζονται, καταγράφηκαν στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής γλώσσας της καθηγήτριας Αικατερίνης Δοκοπούλου.


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μήπως πρέπει να δημοσιεύετε περισσότερες εκθέσεις των παιδιών. Με αυτό τον τρόπο τα καταλαβαίνουμε, ή καλύτερα τα προσεγγίζουμε πιο αποτελεσματικά. Μας θυμίζουν τα χρόνια μας που ήμασταν και μεις παιδιά, που δυστυχώς τώρα που αντιστράφηκαν οι ρόλοι κάποια τα ξεχνάμε.

Ανώνυμος είπε...

GIA TO POLY DIABASMA KOYBENTA. AMNHSIA EXETE PATHEI OLOI OI MEGALOI. THYMASTE AYTA POY THELETE.

Ανώνυμος είπε...

Εχεις δικιο ολοι αμνησια εχουν παθει εκτος απο την μαμα μου γιατι αυτη τα θυμαται Ολα!!!!!!!!!!Παλι καλα!!

Ανώνυμος είπε...

Στην δεύτερη έκθεση το τελευταίο κομματάκι είναι απόλυτα σωστό! Ο κάθε καθηγητής βάζει το δικό του μάθημα και δεν σκέφτεται ότι έχουμε πολλά....αλλά το γυμνάσιο είναι κάτι νέο κάτι συναρπαστικό

Δημοσίευση σχολίου