Σάββατο, 10 Νοεμβρίου 2012

Μπορείς!


Αύξησε τη σωματική σου δραστηριότητα…


Για να αυξήσεις τη σωματική σου δραστηριότητα δεν είναι ανάγκη να γραφτείς στο γυμναστήριο ή σε κάποιο άθλημα. Υπάρχουν πολύ «μικρά» πράγματα που μπορείς να κάνεις για να αυξήσεις τη σωματική σου δραστηριότητα:
  • Βγες μια βόλτα στο πάρκο με τους φίλους σου, πάρε την παρέα σου και πηγαίνετε να παίξετε μπάσκετ ή βόλεϊ στο γήπεδο της γειτονιάς ή στην αυλή του σχολείου σας.
  • «Μάζεψε» τουλάχιστον 60 λεπτά άσκηση την ημέρα! Διάλεξε από τον παρακάτω πίνακα αυτό που σου αρέσει και άρχισε σήμερα!
  • Χρησιμοποίησε τα πόδια σου για τις μετακινήσεις σου: πήγαινε βόλτα ή περπάτα στη φύση με φίλους, προτίμησε τις σκάλες από το ασανσέρ.
  • Ξεκίνησε να αθλείσαι στο άθλημα που σου αρέσει. Δεν είναι ανάγκη να είσαι «καλός». Αρκεί να το διασκεδάζεις και να γυμνάζεσαι.

    ΕΙΔΗ ΑΣΚΗΣΗΣ
    ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ
    ΜΥΙΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ
    ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΣΚΕΛΕΤΟΥ
    • Ορειβασία
    • Περπάτημα
    • Πατίνια
    • Ποδήλατο
    • Κυνηγητό
    • Σχοινάκι
    • Τρέξιμο
    • Αερόμπικ
    • Κολύμβηση
    • Ποδόσφαιρο
    • Ασκήσεις με λάστιχα
    • Μονόζυγα
    • Ορειβασία
    • Ενόργανη γυμναστική
    • Πους-απς
    • Σκαλιά
    • Κοιλιακοί
    • Ασκήσεις ισορροπίας
    • Τρέξιμο
    • Μπάσκετ
    • Βόλει
    • Χόκει
    • Τένις
    • Κουτσό
    • Αλματάκια
    • Ποδόσφαιρο
    • Κυνηγητό
    • Σχοινάκι
    • Ενόργανη γυμναστική

    ΠΗΓΗ: Εθνικό Σχέδιο Πρόληψης - Αντιμετώπισης Παχυσαρκίας  http://www.paidiaskisidiatrofi.gr/



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου