Δευτέρα, 7 Δεκεμβρίου 2009

Το Σχολείο Μας




Το 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας βρίσκεται στη λεωφόρο Κύπρου 200 στην Αργυρούπολη! Χαρακτηριστικό του σχολείου μας που το καθιστά μοναδικό είναι οι ευρύχωρες αίθουσες, ο μεγάλος αύλιος χώρος και οι σύγχρονες υποδομές του.


ΥΠΟΔΟΜΕΣ

Οι ευρύχωρες αίθουσες και το μεγάλο προαύλιο είναι οι χώροι που καθημερινά μας φιλοξενούν σπανίζουν στα περισσότερα σχολεία της πατρίδας μας. Τα σχολεία συνήθως έχουν αίθουσες που ασφυκτικά στεγάζουν μαθητές και καθηγητές. Οι αύλιοι χώροι το μέγεθός τους είναι όσο η επιφάνεια ενός γηπέδου μπάσκετ... Η δε διαμόρφωση του κτιρίου έχει βιοκλιματικό προσανατολισμό. Ο ήλιος φωτίζει τις αίθουσες ενώ δεν χρειάζονται κουρτίνες γιατί τις ώρες των μαθημάτων δεν εισέρχονται οι ακτίνες του.

Διαθέτει ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες για τα μαθήματα που χρειάζονται εξειδικευμένους χώρους, απαραίτητους στο σύγχρονο σχολείο, ώστε να υπηρετείται πιο αποτελεσματικά η παιδαγωγική διαδικασία. Η Τεχνολογία, η Πληροφορική, η Φυσική- Χημεία, η Αισθητική αγωγή, η βιβλιοθήκη και η Φυσική αγωγή έχουν τους χώρους τους, τα εργαστήρια τους, που οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί τα λειτουργούν προσφέροντας αποτελεσματικά γνώσεις και δεξιότητες στους μαθητές ενισχύοντας τα εφόδια που χρειάζονται για την πορεία τους στο μέλλον.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

Το εργαστήριο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ είναι από τα πιο οργανωμένα που υπάρχουν στην πόλη μας. Διαθέτει εργαλεία, μηχανήματα, πάγκους εργασίας και σχεδιαστήρια με τα οποία οι μαθητές δημιουργούν το θέμα που μελετούν. Η ολοκληρωμένη και διαθεματική προσέγγιση του θέματος μελέτης αποδεικνύει την λειτουργική αξία των διδασκομένων μαθημάτων της εκπαίδευσής μας. Εισαγάγει στους μαθητές στην τεχνολογική σκέψη απαραίτητο εφόδιο της σύγχρονής εποχής.

ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Ο κάθε μαθητής διδάσκεται να ανακαλύπτει τον κόσμο των πληροφορικής χειριζόμενος ατομικά τον υπολογιστή του, αφού η ευρύχωρη αίθουσα διαθέτει περιμετρικά δώδεκα ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Παρέχονται οι καλύτερες προϋποθέσεις για την εισαγωγή και την εμπέδωση του πιο απαραίτητου εργαλείου της εποχής μας.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΧΗΜΕΙΑΣ

Η προσέγγιση της ερμηνείας των φυσικών και χημικών φαινομένων γίνεται με τις παραδόσεις των εκπαιδευτικών και το ενημερωτικό υλικό του βιβλίου, η θεωρητική γνώση. Με την εργαστηριακή πειραματική παρουσίαση πετυχαίνεται η τεκμηρίωση της θεωρίας. Κάνει ελκυστικότερη και πιο κατανοητή την ύλη της φυσικής και της Χημείας. Εισάγει το μήνυμα στον μαθητή ότι το περιεχόμενο τους δεν είναι μόνο θεωρητικό, εξωπραγματικό!

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Η αισθητική ενδιαφέρον μέρος της ζωής μας, την συναντάμε σε κάθε δραστηριότητά μας. Από το ντύσιμο έως τον προσωπικό μας χώρο. Τους κανόνες των χρωμάτων και των σχημάτων, τους συνδυασμούς τους και την αισθητική του αξία ανακαλύπτονται σε αυτόν το εργαστήριο. Ο κάθε μαθητής στο σχεδιαστήριό του καθισμένος στο εργονομικά σχεδιασμένο σκαμπό ανακαλύπτει καλλιεργεί και δημιουργεί την αισθητική αγωγή του, να κάνει τη ζωή του ομορφότερη.

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Η βιβλιοθήκη στο σχολείο μας δεν είναι η μόνιμα κλειστή αίθουσα, που ανοίγει όταν μάς επισκέπτεται ένας επίσημος για να δείξουμε ότι έχουμε και ... απ’ αυτό. Την πιστοποίηση της ανάγνωσης των βιβλίων μαρτυρούν οι «τσακισμένες» ράχες τους.

Είναι ανοικτή συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα κατά τα οποία οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν το βιβλίο που θέλουν να δανειστούν. Την χρησιμοποιούν καθηγητές για μάθημά τους που επιδιώκουν την εναλλακτική προσέγγιση του από τα παιδιά μέσα από την πολυγνωμία που διαμορφώνουν οι συγγραφείς του κοινού θέματος.

ΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Τα εξωτερικά δύο γήπεδα του μπάσκετ και το ένα του βόλεϊ αλλά και το κλειστό γυμναστήριο που έχει γήπεδο βόλεϊ, μπασκέτα, τραπέζι πινγκ-πονγκ και όργανα ειδικών ασκήσεων υπηρετούν εισαγάγουν αναγκαιότητα της άθλησης στα παιδιά. Αναγκαία δραστηριότητα λόγω του σύγχρονου τρόπου διαβίωσης που επαναφέρει την σωματική και την ψυχική μας αρμονία.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου