Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ Η ΦΥΣΗ



ΩΦΕΛΕΙΕΣ   ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
     
Ο άνθρωπος είναι κομμάτι αναπόσπαστο της φύσης. Μέσα σ’ αυτήν παίρνει υπόσταση, απ’αυτή γεννιέται κι απ’αυτή συντηρείται και επιβιώνει. Γέννημα και θρέμμα της φύσης . Όσο υπάρχει σαν μονάδα και για να επιζήσει συνδέεται μ’αυτήν ισόβια μ’έναν πολύτιμο ζωοδότη "ομφάλιο λώρο", μέσα από τον οποίο "τροφοδοτείται". Ό,τι είναι σαν ύλη απ’αυτή το αντλεί . Η δημιουργία του, η τροφή του,η υγεία του, η κατοικία του ξεκινούν πάντα απ’ το φυσικό περιβάλλον.
     Αλλά η σχέση του αυτή δε σταματάει στον υλικό τομέα της ζωής του. Και ό,τι ακόμα δημιούργησε "μόνος του" στο κοινωνικό ,στον πνευματικό και στον ηθικό του βίο, το οφείλει στο περιβάλλον. Αυτό είναι το πρότυπο και ο μοναδικός εμπνευστής του. Δηλαδή, η θαυμαστή τάξη που κυριαρχεί στη φύση και στα όντα της τον δίδαξε! Του πρόσφερε ομορφιά και αρμονία.
        Έτσι, μέσα από την περιβαλλοντική ομάδα μαθαίνουμε τα μυστικά της φύσης, και αυτά μας ακόνιζουν το πνεύμα. Κι αυτή μας μαλάκωσε την ψυχή και μας ενέπνευσε και δημιουργήσαμε μια τόσο ευαισθητοποιημένη ομάδα . Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω στην περιβαλλοντική ομάδα που συμμετέχουμε   ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ , ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ,ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ!
          Φροντίζουμε για ένα καλύτερο μέλλον! Ένα μέλλον χωρίς την αλόγιστη επέμβαση του ανθρώπου στη φύση. Ένα μέλλον όπου όλοι θα έχουν χώρο για να καλλιεργήσουν. ΄Εχουμε χρέος να συμφιλιωθούμε με τη φύση, να μάθουμε, να τη φροντίσουμε και να αγωνιστούμε γι’αυτήν!                     
           Τέλος οι στόχοι μας σαν ομάδα, είναι,να ευαισθητοποιηθεί και να ενεργοποιηθεί το άτομο και να κατανοήσει την αξία της φύσης !
                                                                                                                                                                      
  ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΓΙΑΜΑΙΟΥ

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

katapliktiko!

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρουσα προσπάθεια. Χρήσιμη στα παιδιά της πολης που αγνοούν πως καλλιεργούνται τα φυτά. Γνωρίζουν μόνο την κατανάλωση.

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζοντας το κείμενο νομίζεις ότι γίνεται θεωρητική προσέγγιση του περιβάλλοντος. Βλέποντας τις εικόνες διαπιστώνεις ότι υπάρχει πραγματική προσέγγιση του θέματος. Η ιδανική, που συνδιάζει τη θεωρία με την πράξη. Συγχαριτήρια στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς και ιδιαίτερα στο σχολείο που προωθεί αυτού του είδους δραστηριότητες. Προτείνω την τεχνογνωσία της προσπάθειας αυτής να διαχυθεί και σε άλλα σχολεία της περιοχής. Να αποκτήσουν τα παιδιά και η κοινωνία σωστώτερη προσέγγιση με την φύση και το περιβάλλον.

Δημοσίευση σχολίου